She dreamed of Paradise - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Annelot Overloop - WaarBenJij.nu She dreamed of Paradise - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Annelot Overloop - WaarBenJij.nu

She dreamed of Paradise

Door: Annelottie

Blijf op de hoogte en volg Annelot

08 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

Hello hello my dear friends,

Vandaag in een opperbeste stemming..wat heb ik GENOTEN van Coldplay gisteren zeg! Het regende kneiterhard, maar zodra zij op het podium kwamen voelden we daar niks meer van!! In het voorprogramma stonden Rita Ora (bekend van R.I.P.) en Robyn(bekend van and it hurts with every heartbeat..al wat ouder liedje).

We zijn met de taxi gegaan, omdat het metropersoneel had besloten om uiteraard gisteren te staken (je moet tenslotte wel zorgen dat het gevoeld wordt :P) Giulia & Agnès zijn gelijk in de 'rij' gaan staan, ik ben met Saleh, Diego & Judi eerst nog even ergens wat gaan drinken & eten. Naast het stadion zat een pub die 'stadium of de-light' heette..wat een grap! Ik zeg het maakt me niet uit hóe ver ik moet lopen, dáár ga ik in ieder geval NIET naar binnen!

Uiteindelijk werd het een pub aan de overkant vd straat, weet eigenlijk niet eens hoe deze heette..we hebben wat pilskes en hamburgers op..shots gedaan als eerbetoon aan Diego's oom, die gistermorgen is overleden.

Rond kwart over 3/half 4 zijn wij ook in de rij gaan staan(wachten tot 5u duurt héél lang als je moet plassen!!!) en rond een uur of 7/half 8 begon het eerste optreden.

Ik kan echt niet beschrijven hoe het was om Coldplay eindelijk live te zien! Je hebt muzikanten en performers, zij zijn absoluut performers, briljant gewoon! De sfeer was super en ik was in perfect gezelschap :) Dankzij Saleh heb ik ook nog een paar x kunnen zien hoe het publiek in de rest van 't stadion eruit zag :)

Ik zal onderin deze blog een paar links zetten naar youtube-filmpjes.. heb deze expres niet op fb gezet maar voor wie geïnteresseerd is, eat your heart out (mam, pap ;-))

Vandaag was het back to business..vanmiddag ben ik even naar International House gegaan, Agnès had haar speaking exam (wat ik dus n jaar geleden had) dus even morele steun geboden en daarna ben ik in gesprek gegaan met Jennifer.
Zij werkt voor IH en had me gister een berichtje gestuurd op fb of ik maandag al kon beginnen want ze had het heel druk en kon wel wat hulp gebruiken..

Ik ga dus inderdaad maandag beginnen, dagen van 11 tot 3..Zij houdt zich bezig met het programma voor de jongere kids in Edinburgh (soort dochtercampus van IH Newcastle) en daar ga ik dr bij helpen :)

Daarna ben ik naar de bank gegaan, maar ik was er pas om kwart voor 5 en ze gingen om 5u dicht (en een rekening openen duurt ong 45 min...WHY???) DUSSS morgen maar weer terug..dan kan 'k eindelijk een telefoonabonnement gaan afsluiten en uiteraard salaris ontvangen :) Jeej!

Dit was het wel zo'n beetje voor nu..ondertussen zit k voetbal te kijken en ik kan niet wachten op de wedstrijd van morgen! Al had k er graag een paar van jullie bij gehad voor de sfeer! :*

Beijos! (Portugees voor kusjes)

Coldplay video's:

http://youtu.be/pv1tKEgtsYM

http://youtu.be/VZe9kb6D7l4

http://youtu.be/GOMLRfToPIw

http://youtu.be/IicJGoxfJos

http://youtu.be/dg2Ats81QVM

http://youtu.be/ZSWqp422nVs

http://youtu.be/AUPhZ_PRKDo

  • 08 Juni 2012 - 19:48

    Jill:

    Dat was wel een vet optreden aan de you-tube filmpjes te zien!! Gaaf hoor!

    Veel plezier daar en blijf lekker verslagen schrijven, altijd leuk om te lezen! X Jill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Ik ga proberen om jullie op deze pagina met enige regelmaat op de hoogte te houden van mijn avonturen, ellende en pleziertjes tijdens mijn verblijf in Newcastle upon Tyne!

Actief sinds 13 Maart 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 41633

Voorgaande reizen:

20 Maart 2011 - 19 September 2011

Het Engelse avontuur in Newcastle upon Tyne

03 Juni 2012 - 30 November -0001

Life in the toon continues

Landen bezocht: