Live from the Toon - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Annelot Overloop - WaarBenJij.nu Live from the Toon - Reisverslag uit Newcastle upon Tyne, Verenigd Koninkrijk van Annelot Overloop - WaarBenJij.nu

Live from the Toon

Door: Annelottie

Blijf op de hoogte en volg Annelot

05 Juni 2012 | Verenigd Koninkrijk, Newcastle upon Tyne

Hi lieverds,

Even een berichtje om te laten weten dat ik veilig ben aangekomen in Newcastle :-)

Gistermiddag nog gebruncht met papa & mama, Bram & Ellen, Tom en Noor. Dan komt er toch dat moment dat je afscheid moet gaan nemen omdat het tijd wordt om te gaan...en dan komen er vervolgens nóg 6 mensen aangelopen om je uit te zwaaien!! Topverrassing ladies, thanks!

Het spreekt voor zich dat het afscheid heel moeilijk was..en waar ik vorige x nog vertelde dat ik maar voor de jongens huilde omdat stoere mannen natuurlijk niet huilen, werden de waterlanders nu toch door iedereen vertegenwoordigd. Ik weet dat dit MIJN keuze is, maar ik ga jullie zó erg missen!!!!

Eenmaal op Schiphol werden mijn koffers gelukkig geaccepteerd..en zélfs mijn handbagage onder wat gemompel van 'Eigenlijk is dit wel te zwaar hè..' (lang leven priority-tickets!) Hoezo is 13 kilo + een volle laptoptas teveel??

Nog gauw wat gedronken met papa & mama en daarna door de paspoortcontrole. Hierachter lag nog een verrassing te wachten, een verse hoop kots verwelkomde me aan de andere kant..gok dat iemand HEEL zenuwachtig was voor de paspoortcontrole?

Ik mocht eigenlijk al vrijwel meteen door naar de gate, die helaas deze x helemaal aan de andere kant van het vliegveld was (D46 voor de kenners).
De douane had er volgens mij zin in, want ik kreeg eerst al een full body check en vervolgens wilden ze ook mijn tas nog openmaken. Toen de douanebeambte me vroeg of dit mocht, wilde ik eigenlijk schreeuwen 'Ben je gek ofzo??!! Weet je hoe vól dat ding zit? Als jij nu alles overhoop gaat gooien krijg ik hem nooit meer dicht!' maar dat heb ik uiteraard maar niet gedaan..

Uiteindelijk bleek dat hij mijn sieraden wilde checken..deze had ik onderin gepropt wat het lastig maakte om de dichtheid te beoordelen of zoiets..het grootste probleem was een swarovskibeeldje wat ik van mn lieve omaatje heb gehad..thnx granny ;-)

De vlucht verder was ok, alleen had ik de stoel geboekt récht achter de sky elite members, wat betekent dat ze een gordijntje dichtdoen..erg fijn als je lichtelijk claustrofobisch bent aangelegd!!

Bruno stond me op te wachten met een chocolade cupcake, een betere ontvangt kon ik me niet wensen want ik had inmiddels best wel trek! Wat een topvent! Toch jammer datie niet op vrouwen valt ;-)

Ik ben 's avonds met hem 'the toon' in geweest voor wat boodschappen en een hapje gaan eten bij een Italiaans restaurant in de Gate..daarna ben ik naar huis gegaan want ik was gesloopt en mn lijf was helemaal aan het shaken!

Uiteindelijk ben ik alsnog tot 4u bezig geweest met het uitpakken van mijn koffers..toen vond ik het wel genoeg geweest want de laatste dingen moesten opgehangen worden in de gang en ik wilde mn buurman niet vervelen met het geluid van kledinghangers en het open/dichtdoen van de kast :P

Vandaag heb ik een poging gedaan tot uitslapen en een lekker bad genomen..toen ben ik me gaan voorbereiden op de festiviteiten voor het jubileum van Queen Elizabeth om daarna naar Charlotte House te gaan, waar ik had afgesproken met Agnès en Giulia - 2 meisjes die ik vorige x heb leren kennen toen ik hierheen kwam om afscheid te nemen van Moon.

We waren van plan om bij de Fluid bar wat te gaan eten,maar toen bleek dat dit ook het trefpunt was voor de activiteit van IH van vanavond, hebben we alleen een voorgerecht genomen en zijn we met hen meegegaan:
We zijn naar een schattige plek gegaan waar je croquet kon spelen en een spel dat lijkt op jeux de boules en daar hebben we ook nog gebarbequed..erg gezellig maar wél errrrrrug koud!!

Daarna zijn we dus eventjes snel gaan opwarmen in Charlotte House voor we op stap gingen.. in de discotheek heb ik Diego eindelijk weer gezien, dus ben nu helemaal happy & klaar voor mn bedje :)

Doei lieverds, lots n lots of kisses!

  • 05 Juni 2012 - 02:50

    Mel:

    Ahh Lotski wat fijn om te lezen en wat knap van jou allemaal. En inderdaad, wat een held met die cupcake :)

    Succes drollie! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Ik ga proberen om jullie op deze pagina met enige regelmaat op de hoogte te houden van mijn avonturen, ellende en pleziertjes tijdens mijn verblijf in Newcastle upon Tyne!

Actief sinds 13 Maart 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 41648

Voorgaande reizen:

20 Maart 2011 - 19 September 2011

Het Engelse avontuur in Newcastle upon Tyne

03 Juni 2012 - 30 November -0001

Life in the toon continues

Landen bezocht: